torsdag 19 februari 2009

Bokrea - kataloger

Idag fanns det äntligen lite bokreakataloger i brevlådan. Inte för att jag riktigt vet vad jag väntat på, jag har ju onekligen redan handlat en hel del. Men, jag hade glömt titta efter trädgårdsböcker och det hittade jag så klart flera som jag gärna skulle vilja ha. Dessutom fanns Henning Mankells Kinesen med i Akademibokhandelns katalog, den ska jag nog köpa.

Även bland barnböckerna hittade jag en del intressant, många olika Bu och Bä , till exempel. Fast nu har väl troligen dottern växt ifrån de söta lammen. Åhléns annonserade om Flaxa med vingarna så jag hoppas verkligen få tag på ett par exemplar där. Det är en perfekt bok att ge till förskolebarn. Jag ska nog överraska och glädja dottern med ett spel och en mus med Dora på också, Dora är hennes stora idol. Dessutom behöver hon en mus till laptopen, i alla fall när jag ska försöka hjälpa henne...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar