lördag 31 oktober 2009

Sammanfattning - Nordamerika

Här är direktlänkar till alla resenärernas inlägg om böcker från resstoppet i Nordamerika. Jag hoppas att ni besöker, läser och diskuterar hos era medresenärer.

Om Envar har följande resenärer skrivit:

Bokmania
En och annan bok
Ingrids boktankar
Lilla O
Lyrans Noblesser
Violens boksida


Om Älskade har följande resenärer skrivit:

Bokmania
Ett hem utan böcker
Hermia says
Lyrans Noblesser
Paulas bokblog


Om Oryx och Crake har följande resenärer skrivit:

Mikaelas läs- och skrivblogg
Theresans
Violens boksida


Sammanfattningar om besöket i Nordamerika har skrivits av:

Camillas blogg
Lyrans Noblesser


Vänligen påminn mig om jag missat att länka till någon!

4 kommentarer:

  1. Lyran! Måste bara säga att det är riktigt roligt att du håller i trådarna för resan! Har läst många guldkorn som jag troligen inte hade läst annars.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt att läsa om alla som har läst, och även i ganska stor grad gillat, Roth!

    SvaraRadera
  3. Tack Lilla O :-)

    Ta åt dig äran du Spec, det var din ihärdighet som fick mig att ta med Roth på resan :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har också skrivit om oryx och crake nu.

    SvaraRadera