onsdag 20 januari 2010

Stora Bloggpriset

Ni röstar väl på de nominerade till Stora bloggpriset. Jag var en av de många bloggar som hade äran att få vara med och förslå nomineringar, men tyvärr blev inte så många av mina förslag utvalda. Några kom dock med :-) Ni kan rösta fram till den 22 januari och vinnarna presenteras på en tjusig gala i huvudstaden 3 februari.

Eftersom jag håller på Blåvitt och dessutom (nästan) är släkt med Glenn Hysén var valet av sportblogg ganska lätt, jag röstar så klart på Bara ben på Glenn Hysén. När det gäller kategorin Nöje och Kultur röstar jag naturligtvis på Kulturbloggen och när det gäller teknikprylar röstar jag på Lilla gumman. I kategorin Vardagsliv hoppas jag verkligen att ni också röstar på Heja Abbe. Abbes pappa skriver nyanserat och osentimentalt om hur det är att vara pappa till ett barn som tvingas genomgå svåra sjukdomar och påfrestande behandlingar. Abbe är en av de små modiga människorna som dagligen berikar vår värld. Rösta! När det gäller Inredning och Mode är mitt intresse svalt så där avstår jag att rösta och i kategorin Politik saknades tyvärr de som jag skulle vilja ge en röst.

Rösta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar