onsdag 16 februari 2011

Gilla-sida

Som en löpeld genom bokbloggosfären har det på slutet spridit sig att varje blogg med självaktning bör ha en tillhörande gilla-sida på facebook. Efter att ha stått emot trycket någora månader har jag nu gett upp och ordnat med en liten sida till bloggen. Jag vill ju inte att min blogg ska känna sig utanför.

Vad tänker jag ha facebooksidan till då? Jo, på den tänker jag skriva lite kortare inlägg om läsande och bloggande, sådant som kan vara kul att dela, men som ändå inte riktigt passar på själva bloggen. På facebook kommer ni att kunna läsa lite mer om mina synpunkter på böcker under tiden jag läser, där kommer jag att dela mina tankar lite mer spontant.

Vill ni gilla min facebooksida? Så glad jag blir, då är det bara att klicka sig vidare här.

5 kommentarer:

  1. Jag använder inte facebook, men jag kan skriva i en kommentar här att jag gillar din blogg :-D

    SvaraRadera
  2. Tack Vixx, det duger minst lika bra :-)

    SvaraRadera
  3. Samma med mig som med Vixxtoria - varken Hermia eller hennes matte använder FB. Men ändå "Gillar". Här.

    SvaraRadera
  4. Gillar är bra Hermia :-)

    Facebook är jag helt klart mindre nöjd med, oerhört buggigt och krångligt.

    SvaraRadera
  5. Ja, fy tusan alltså... så krångligt allt är med Facebook.

    SvaraRadera