söndag 2 oktober 2011

Bloggnytt

Har ägnat dagen åt att kurera en revolterande gallblåsa och åt att rumstera om lite på bloggen. Blogglänkarna har fått en egen sida, jag hoppas att ni kommer att använda den i jakten efter nya bloggar. Jag kommer att försöka att lägga till bloggar allteftersom jag hittar dem.

Ett gäng favoritbloggar återfinns i en av kolumnerna till höger, nu kommer jag att ha lite lättare att hålla koll på uppdaterigarna. Är av den gammaldags sorten som inte gillar att läsa i reader, utan vill besöka bloggarna.

Jag har även lagt till några nya widgets, intressant att upptäcka att de mest populära inläggen handlar om Mamma Mu, Nobelpriset 2010,
Nässlorna blomma, Bokstöd och bokmässetemat Tre länder - ett språk. Jag misstänker att man recenserar Nässlorna blomma i skolan, många sökninar finns på detta... Dessutom har jag lagt till två widgets som ska visa senaste kommentaterna resp. pratgladaste gästerna. Skynda er nu och kommentera är ni snälla, så att jag kan se om allt fungerar som det ska :-)

6 kommentarer:

  1. Många bra uppdateringar där! Jag borde utvärdera mina ändringar snart :)

    SvaraRadera
  2. Klart att jag hjälper en bloggis i nöd. Här kommer en kommentar!

    SvaraRadera
  3. Undrar hur länge man måste vänta föratt seom det funkar. Tålamod är en bristvara...

    SvaraRadera
  4. Tips! Ny blogg som listar ALLA böcker som släpps på svenska. Varje dag!
    utgivet.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. Du får hemskt gärna lägga till min blogg, Bokmilaskogen, i listan! Den är relativt nystartad, men jag hoppas och arbetar för att den snart fylls av fler recensioner och bokiga inlägg! :)

    SvaraRadera